Cuti-Cuti Melaka Part 2

Perjalanan dimulakan dari Bukit Baru ke Pantai Klebang. Target memula sekali nk bawak anak-anak kenal apa itu Kapal Selam yang real. So kami pon menuju kesana,sampai disana cuaca panas terik mcm dekat padang pasir cuma tak jumpa unta je. Kahkah.. Untuk masuk tengok dalam kapal selam ni kene bayar RM 3.00 untuk dewasa dan kanak-kanak umur bawah 7 tahun free takyah bayar.

Tak tercapai akal naim nk tiru abang-abang dia punya gaya..haha


Ruangan Navigasi.. Memang sempit dalam ni
Ouessant Agosta 70 

Seronok sangat
Waahh mak 3 bujang 

Selepas tgk Kapal Selam, bawak anak- anak ke Kawasan Pantai yang berdekatan dengan Muzium Kapal Selam iaitu Pantai Klebang. Bagi anak- anak pengalaman bermain layang-layang, kasi level happy anak- anak bertambah. Selama ni asyik main tab, lego dan taman permainan je.hehe.. Ini dikira aktiviti cuti sekolah okeh.

Amrin Naim memula sampai pantai. Masa ni dia tak panas lg. so dia rilex je.
Memasing berebut nak main lelayang.. 1st time pak depa belikan ..Hahaha
Ada plak group student mintak jd model photoshoot utk tajuk "Bila Bapak gembira anak pon gembira"..hahaha..layan je lah
3 bujang trang tang tang

Dah penat bermain layang-layang. Mai pekena Coconut Shake dekat tepi pantai Klebang ni, datang Klebang tak sah jika tidak pekena coconut shake nih. Sekarang konsep BUS lama digunakan semula sebagai restoran dan Hotel. Sesiapa tak penah rasa pengalaman tido dalam bus boleh la try.

Makan cokenat Shake dalam bus..Kelas ke jah?..haha

 Dah penat berjalan melawat Kapal selam dan bermain. Sekarang masanya balik ke rumah. Kasi chance papa charge energy. Jenuh melayan anak-anak suh sama-sama loncat dan lari. Kikikiki


















Comments

Popular Posts